هیات کشتی شهرستان زرندیه

پایگاه الکترونیکی اطلاع رسانی هیات کشتی شهرستان زرندیه

هیات کشتی شهرستان زرندیه

پایگاه الکترونیکی اطلاع رسانی هیات کشتی شهرستان زرندیه

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

/گزارش تصویری/ مسابقات کشتی انتخابی زرندیه

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ















نظرات  (۴)

باسلام  خدمت شماوهمه زحمت کشان ورزش کشتی در زرندیه.                                                     بازدید کردم کاربسیار خوبی بود وارزوی موفقیت بیشتری برای همه شما دارم............................................
  • ابوالفضل احمدی
  • باسلام سایت شمارادیدم بسیار عالی وزیبا بود خوشم امدوبسیار خوشحال شدم انشااله که موفق خواهید بود.
  • علیرضا عظیمی
  • باسلام  برای کشتی گیران ومربیان وداوران وهمه دست اندرکاران کشتی زرندیه از خداوند موفقیت بیشترارزو میکنم . موفق وسربلند باشید

  • یه بنده خدا
  • سلام بنده اولیای یکی از کشتی گیران زرندیه هستم با توجه به اطلاعات موثقی که دارم اوضاع کشتی زرندیه واقعا اسفناکه با توجه به وجود استعدادهایی در این شهر نبود متولی مناسب وامکانات کافی  واقعا شرم اوره  . هیچ متولی در سالن به هیچ عنوان حضور پیدا نمیکنه جز سالی یکبار، واقعا این کشتی گیران گناه دارن .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی